tirsdag den 22. maj 2012

Min dejlige kæreste har været nede på knæ i dag !!!


Så kom dagen hvor min dejlige kæreste gik på knæ og jeg sagde JA...

Vi har været ude og handle en masse ting til vores hjem, sådan en rigtig forkælelses dag...

Vi begge skulle da også lige klippes i dag, dog ikke samme sted (jo altså på hovedet, men ikke hos samme frisør... Hehe...)
Da vi var på vej til hver vores frisør (gående) så jeg to smukke forlovelses ringe i et forretnings vindue, så sagde jeg bare for sjov at dem kunne jeg godt tænke mig...

Kæresten blev færdig før mig og skrev at han kom ned til mig, men synes der gik sååå lang tid, da frisørene ikke ligger så langt fra hinanden...
Men han dukkede så op, som intet var sket... Vi skulle så ud og bruge en masse penge til vores hjem...
Da vi kom hjem satte vi os så ude i vores gårdhave og fik noget koldt inden vi pakkede ud... Lige pludselig råber kæresten (Martin) at han skal tisse og nu skulle jeg blive siddende der og ikke gå indenfor i mellem tiden, jeg tænkte nåh jaja så bliver jeg da siddende... Han kom ud igen og sagde du skal blive siddende endnu og gik ud i bilen og hentede nogen af varene og stilte dem på cafébordet og han rodede rundt nede i en pose og vupti lige pludselig sad han på knæ foran mig, med et stort smil og en sød lille æske og sagde 'VIL DU GIFTE DIG MED MIG'... Jeg gav ham et stort knuz og sagde ej altså og små græd og kom i tanke om jeg slet ikke havde sagt ja og sagde JA og grinte ;D og endnu et knuz og et jeg elsker dig :0)
Vores nye forlovelsesring, da den anden ikke var 'ægte'...

En vidunderlig og overrasket følelse i kroppen, waaau...



Jeg er så lykkelig så ord og kærlighed kan ikke beskrive det...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar