onsdag den 30. maj 2012

Elsker dig ind til det inderste ...

Min kærlighed kan ikke vises nok til dig... Ord kan ikke beskrive min kærlighed til dig...

Når jeg tænker på dig så får jeg sommerfugle i maven...

Der er sket så mange ting i mit liv og glad for det endte i din favn til sidst, du er med til at gøre livet værd at leve, du giver lys på en dum dag, du hjælper mig med ting som jeg selv har opgivet for længst, du er min bløde bamse som jeg aldrig bliver træt af at kramme og elske, du er min bedste ven, jeg kan sige alt til dig og du er der for mig når jeg har det skidt... Jeg er ikke altid nem at leve sammen med, men du er der for mig hele vejen... Kan ikke takke dig nok Martin, tak fordi du er dig...




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

ELSKER DIG SKATUS

Ingen kommentarer:

Send en kommentar