torsdag den 3. maj 2012

Big Brother freak eller???

Jamen må jo indrømme jeg er en stor fan er Big Brother, måske for meget i nogens øjne...
Men folk er jo meget forskellige og vi kan ikke lide det samme alle sammen og hvis det var sådan- tror jeg også det blive meget meget kedeligt...
Nå men kæresten vandt 2 billetter til Big Brother live show og vi var så afsted i søndags- synes det var en fed oplevelse og ja blev noget overrasket, studiet var ikke særlig stort, men ja når man ser det på tv så kan de jo filme fra de bedste vinkler og så kommer det til at se meget større ud... Min favorit røg desværre ud i søndags- det havde jeg ikke lige regnet med, men ja sådan skulle det åbenbart være og så fik man da også set hende 'live'... Men det var nu alligevel oplevelsen værd...
Man kunne melde sig til 'seerugen' hvor alle seerne er med til at bestemme hvad de skal lave i Big Brother huset og jeg blev så valgt ud til at lave en 'seervideo' til Big Brother beboerne, videoen kan ses her ---> ENJOY!   >>> Video hvor jeg er "med" i Big Brother... <<<
Så fik man også lov til at være lidt 'movie star', så fik man da tiden til at gå med et eller andet...

Men underligt at man faktisk føler man kender dem inde i huset- men man ved jo det ikke er gengældt da de ikke ved hvem vi er... Ja,ja kald mig bare freak ;P Hehe...

Men efter hvad jeg kan huske, så har jeg altid sat mig (måske for meget) ind den slags programmer, jeg lever ligesom ind i det...

Men den 13. maj er Big Brother 2012 slut og hvad skal jeg så lave??? Få mig et liv forhåbentlig... Hehe

Længe Leve Big Brother 2012!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar