torsdag den 8. marts 2012

Det højeste ønske, som forhåbentlig bliver til virkelighed...


Mon det en dag det bliver til virkelighed???
Måske findes virkeligheden ikke for mig??? - Men kun for andre...
2 lyserøde streger har så STOR en betydning end jeg overhovedet regnede med...
Håbet er ikke ude, men det er svært at glemme de ting der er bag...
Lykkes det eller skal jeg bar være den der lever uden???
En følelse af glæde som ikke kan beskrives, kan den ramme mig???
Eller rammer den ved siden af???
Et pletskud af lykke- som fra 2 kan blive til 3...
Fra 2 til 3 er åhhh den virkelighed som måske ikke findes???
Jeg vil kæmpe og gøre mit til det skal lykkes- jeg kan kun gøre det jeg kan...
Det andet lader jeg blive bag mig og det skal helst ikke ske igen...
Nu er det snart min tur og så er det mig der skal prøve at mærke ->
LYKKEN



2 kommentarer: