mandag den 13. februar 2012

Åhhh en af de dage, du ved nok...

Synes i dag at mine tanker hele tiden pejler over mod det triste... Det er vel nok fordi man ønsker noget så inerligt og er så bange for det aldrig vil lykkes for en... Hvorfor er nogen bare så heldige fra day one??? og andre må stille sig bag i køen og vente og vente... Er de heldige blevet valgt nøje ud eller er det hele bare tilfældigt... Det får jeg nok aldrig svar på...

Tænker når man dør, er man så bare væk og er alle ens tanker væk??? Bliver det hele bare sort sort??? Er ens liv bare væk på få sekunder og alt hvad man lærte og elskede, er det bare væk for altid???

Puha sikke en masse tanker, kan mærke tårene presser på, men man bliver nogen gange nød til at stoppe op og tænke en gang imellem- hvad er livet, hvorfor er jeg den jeg er, hvorfor har jeg det sådan som jeg har det og hvorfor ser jeg ud som jeg gør...
Ved man skal leve i nuet, men tror også det er sundt en gang imellem at tænke over det man ikke tænker på til hverdag...


Tænk tilbage om det er så er gode eller dårlige minder, man kan alligevel ikke lave det om der er sket... Så lad dine tanker flyve flyvsk og mærk efter hvem du er !!!


Tænk hvis hver og et snefnug var en tanke der dalede på jorden og blev til kærlighed- så ville vinteren være mere varm end kold (Citat.: Maria Andersen)

4 kommentarer:

  1. Jeg tror det er vigtigt at tænke at man selv er den heldige! Personligt har jeg to mottoer jeg lever efter:

    -Nogen vinder en illion i lotteriet, andre vinder noget mindre heldigt og så må man få det bedste man kan ud af det man har vundet.

    -Our greatest glorie consist not in never falling, but in rising everytime we fall!

    Cheer up!

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret, men lidt svært en gang i mellem, har været meget igennem på det sidste... Har det bare nogen gange bedre ved at skrive tingene ned, så får jeg det ud der går og 'trykker' mig :0)

      Slet
  2. Åh søde lille du. Sikke store tanker du gør dig... op med humøret, dagen imorgen er en ny og måske bedre dag ;)
    Knus herfra.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak sødeste... Ja det er en masse tanker, men synes det er rart med bloggen her, så kan jeg ligesom læsse af her :0)

      Slet