torsdag den 23. august 2012

14+1 i dag

Hold da op hvor går tiden stærkt lige pludselig... Synes lige jeg stod med en positiv graviditets test i hånden...

I går var jeg til 1. Jordemoder besøg, det var så første og sidste gang jeg havde hende- fordi hun skal et andet sted hen... Så glæder mig til at møde hende den nye ved næste besøg...

Den 18. september skal mig, min Mor og Martin til kønsscanning på Skanningsklinikken i Hvidovre, jeg glæder mig at se Bebse igen og se om det bliver en Prinsesse eller Prins der gemmer sig i maven...

Jeg ved bare at jeg er ligeglad med køn, bare barenet er rask...

Tager min Mor med til scanning fordi hun aldrig har oplevet det, det fik man jo ikke den gang hun var gravid i tidernes morgen...

Nåh det var nok for nu...



Vi ses...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar